W związku z wydaniem przez Wojewodę Lubelskiego decyzji Nr 24/19 z dnia 7 listopada 2019 r. znak: IF-I.7820.17.2019.BD o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej pn.: Budowa nowego mostu w miejscu istniejącego przez rzekę Włodawkę w km 78+803 drogi wojewódzkiej nr 812 Biała Podlaska – Wisznice – Włodawa – Chełm – Rejowiec – Krasnystaw – zwanej decyzją ZRiD, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie informuje o możliwości wydania nieruchomości przejętych pod przedmiotową inwestycję przez dotychczasowych właścicieli. Zgodnie z dyspozycją art. 18, ust. 1e ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1474 z póżn. zm.) w przypadku wydania nieruchomości objętej decyzją o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej przez dotychczasowego właściciela lub użytkownika wieczystego nieruchomości w terminie 30 dni od dnia doręczenia zawiadomienia o wydaniu decyzji ZRID, wysokość odszkodowania powiększa się o kwotę równą 5 % wartości nieruchomości.
Wypełnione i czytelnie podpisane protokoły wydania nieruchomości (wzór protokołu wydania do pobrania) należy przesłać na adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie, ul. Turystyczna 7 a, 20-207 Lublin lub złożyć osobiście w siedzibie tut. Zarządu.